مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 06:302023-01-07سياسي

ارتقای بهره وری تولید با مشارکت نظام مهندسی تسهیل می شود 


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با تاکید بر اینکه اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی همکاران ما در بخش اجرا هستند، گفت: نفوذ دانش در واحدهای تولیدی و متناسب با آن ارتقای بهره وری تولید با مشارکت نظام مهندسی تسهیل می شود.

- ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با تاکید بر اینکه اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی همکاران ما در بخش اجرا هستند، گفت: نفوذ دانش در واحدهای تولیدی و متناسب با آن ارتقای بهره وری تولید با مشارکت نظام مهندسی تسهیل می شود.

مجتبی دهقان پور در نشست هم اندیشی آشنایی با قوانین مرتبط با صدور مجوزهای مراکز خدمات نظام مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس که با حضور رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیان کرد: طرح سهم بری دانش از تولید کشاورزی (سدات) در استان فارس به صورت الگویی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهاد کشاورزی فارس، او با اشاره به اینکه مروجین پهنه در طرح سدات در کنار کارشناسان سازمان نظام مهندسی حضور خواهند داشت، اضافه کرد: البته منفعتی نخواهند برد و فقط تسهیل کننده فضایی خواهند بود که بتواند این طرح در آن ساری و جاری شود، مطمئنا در این حوزه سازمان نظام مهندسی می تواند نقش آفرینی مطلوبی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای بهره وری تولید با مشارکت نظام مهندسی تسهیل می شود 

ارتقای بهره وری تولید با مشارکت نظام مهندسی تسهیل می شود